Värsta bloggaren nånsin

Jag är den värsta bloggaren någonsin. Att jag är mänska nog att erkänna det är ett stort steg, men det är sanningen. Uppdaterar kanske en gång i månaden, såvida inte en viss dansk tjatar om att jag ska skriva ett nytt inlägg, du vet vem du är :P 
 
Sitter för tillfället på Starbucks och fryser. Britterna måste ha en skruv lös i huvudet om de tycker om att ha dörren öppen när det är kallt och regnar. Eller så vill de få in den friska det-regnar-och-det-luktar-så-gott-doften. 
En liten update om mitt liv, då! Jag är inte längre singel! :D Haha, älskar att det är det första jag skriver. 
Men det är sant, jag har lyckats snärja en söt britt (stolt!). En dröm har gått i uppfyllelse, att det inte är Daniel Radcliffe eller Robert Pattinson gör inte så mycket, så länge det är en britt ;) 
 
Har även hittat en video på Youtube som jag är liiiiite besatt över:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0