I-landsproblem

Sitter inklämd i ett hörn på mitt favoritcafé och är i stort behov av att gå på toaletten. För att göra hela situationen värre har min fot somnat, och vågar inte röra den för jag vet att det kommer göra 'ont' och vet att jag kommer se ut som en tönt om jag ens försöker väcka den diskret. Tisdagar har från och med nu klassats som veckans värsta dag. 
 
Har precis haft en stoooor english breakfast, (det lät häftigare att skriva det på engelska) och är så full att jag knappt kan röra mig, vilket inte heller hjälper mitt toa-behov. Äggröra, korv, fralla, bönor, skinka, svamp (fast den äter jag inte), blir tillsammans en delikat måltid :) Kom på nu i efterhand att jag kanske skulle tagit ett kort på den så ni fått se själva, Men är alldeles för självisk och girig för det. 
 
Försöker väcka min fot med hjälp av tankekraft, men det funkar inte. Vill verkligen inte röra på den. :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0