Choklaaaaad!

Alla som känner mig vet att jag är smått besatt av choklad. Ni som inte kände till detta måste ha bott under en sten eller något, för det går knappt en dag utan att jag pratar om choklad. 
Hittade ett så kallat 'Chokladtest' och var bara tvungen, det hade ju ordet choklad i rubriken!! 

Test Your Age Using Chocolate Maths

1. First of all, pick the number of times a week that you would like to have chocolate.  More than once but less than 10 times. (7)

2. Multiply this number by 2. (14)

3. Add 5. (19)

4. Multiply it by 50. (950)

5. If you have already had your birthday this year add 1763 ....
    If you haven't had a birthday, add 1762. (OBS! Det här testet publicerades 2013, så om ni gör testet själva  lägg till 1763) (2713)

6. Now subtract the four digit year that you were born. (722)

You should have a three digit number.

The first digit of this was your original number. (This is the number of  times you want to have chocolate each week).

The next two numbers are: YOUR AGE! 

Hehehehe. Alltid lika kul när det faktiskt stämmer :) Och ja, jag vill äta choklad varje dag. Men, på något sätt, lyckas jag hålla tillbaka mitt begär av det goda. Jag är stolt över mig själv :) 


Kommentarer
Postat av: ronald W

haha skit med nu vill jag med ha choklad och jag har borstat tänderna. Men vi har toblerone....

2014-03-27 @ 23:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0