Duffin?!

Var liiite skeptisk när jag tog första tuggan av min lilla Duffin. Visst ser den ut som en liten svamp, Martina, du måste medge att jag har rätt!  

Smakprocessen gick till ungefär så här: 
Första tuggan: Hmm, lite torrt, men den smakar väl okej. 
Andra tuggan: Fortfarande torr. Börjar nästan ångra att jag köpte den, den smakar ju precis som en vanlig muffin. :/ 
Tredje tuggan: Ångrar verkligen att jag köpte den dumma duffinen. (Hahaha, duffinen) Skulle ha köpt rostade mandlar istället. 
Fjärde tuggan: OMG DET ÄR CHOKLADFYLLNING, JAG ÄLSKAR MIN DUFFIN! 

 
Har för övrigt också letat mig in på SVT Play och tittat på första och andra avsnittet av årets julkalender, som faktiskt verkar rätt bra. Mestadels för att Fredde Granberg är med, får alltid måste-titta-på-Hem-till-Midgård-cravings när jag ser honom. Robert Gustafsson ska tydligen också vara med, men honom har jag inte sett skymten av än. Han dyker väl upp så småningom. För övrigt får jag alltid måste-titta-på-Ice-Age-fimerna-cravings när jag ser honom. Det är ett hårt liv för lilla mig. Tur att har min chokladfyllda duffin. 
 
Nöjd nu, danskus? :P Har äntligen bloggat igen. Hehe. 

Kommentarer
Postat av: Smartchick

hahah wohoo! Jag är jätte nöjd :D

2013-12-03 @ 14:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0